I am back!



Nu så har Madde hjälp mig att fixa bloggen lite, så tänkte börja blogga lite igen!
Kom som sagt hem från Backpackerresan för några veckor sedan.
Fick jobb på rapid den 1 mars och ska vara där till den 25:e för sen börjar jag mitt vikariat på fritids på Isabergskolan ;) Ska bli riktigt roligt och jag längtar verkligen!

Igår var jag med Madde i Jönköping och shoppade lite, tyckte jag behövde lite nytt så man får någon känsla av att våren kommer snart!

    

Har kollat på linnet sist jag var i Jönköping så nu köpte jag det, men så i kassan såg jag detta fina armbandet som jag inte kunde låta bli att köpa.




Kofta från Vero Moda och linne från HM ;)



3 ringar för 69 kr från HM, gillar den i mitten bäst !



T-skirt HM


Ikväll blir det träning på gymmet och sen kvällens höjdpunkt Solsidan!!

<3 Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0