one week left



inte manga dagar kvar pa min 4 manaders resa nu. Koh phangan var nice sol varje dag och fullmoonfest den 19 var galet. Vi var 15000 som festade pa en och samma strand. Alla hade kopt fullmoonlinnen och var malade i olika farger pa kroppen, sag inte riktigt kloka ut!!!hahaha!!

I lordags akte vi tillbaka till koh samui igen, fast denna gangen till chaweng. Mycket storre stad och strand har an i lamai. Dock har ju vadret inte alls varit pa varan sida. Regn,regn reng och stromavbrott.!!! + att myggen visar sig nar det regnar, sa har fatt nagra bett nu igen, surt!!

Igar akte vi pa en utflykt till ett zoo. Dar sag vi pa sjolejon show som var riktigt bra och rolig. Sen fotades jag och madde med en tiger :)
Vi sag en en fagelshow dar papegojorna hamtade burkar och tog de i munnen och gick sedan och la dom i en papperskorg. + massa mer. Tigershowen var inte helt fel heller tigrar som hoppade igenom eldringar m.m.


Pa torsdag aker vi upp till bangkok, ska bli nice hoppas pa sol nu!!! Kommer ju  inte vara nagot brun nar jag kommer hem om vadret fortsatter sahar...

Nu ska vi se om vi kan hitta pa nagot, blir nog bowling ikvall iallafall! Men jag hade ju garna legat och stekt pa stranden!!





Denna bilden en fran stranden i Raya , finaste stranden pa hela resan..

   

1. Jag pa rayabeach 2 jag vid james bond stenen 3 madde pa fotmassagen




Fullmoonparty              har bodde vi i koh phangan




Solnedgangen fran var balkong i koh phangan!!

Kram Tesssan

Kommentarer
Postat av: Marina

Fin fina bilder!

Snart ses vi! Puss å kram

2011-01-25 @ 12:45:35
Postat av: Gillian

Hej!

Tjusiga bilder! Mycket bättre att titta på dina bilder än titta ut på all snö här som bara ligger å ser tråkig ut.

Ha det så bra de sista dagarna utan snö å kyla. Kram.

2011-01-25 @ 14:00:46
Postat av: Mamma

Fina bilder snart är du hemma i kylan. Marina skrattar Edvin är på Tv:n. Köket växer fram så smått. Kram

2011-01-25 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0