Ny vecka



Tomas är sjukt duktigt på att laga mat, i fredags
lagade han skaldjurssås med pasta & lite vin till.
MUMS!!




Jag & Jennyfer lagade efterrätten.
Varma frukter med vitchoklad!



Så här står det på våra jobbtröjor



Mamma skickade lite smågott till mig & även mina
jeans leggings & sportbh ;)



SMURFARNA DET ÄR VI.
Visst är vi snygga i våra maskar?



I söndags åkte vi på utflykt till Sommarö, så mysigt.



Skulle solen ha lyst mer så hade vattnet varit helt turkos.




Mysiga skärgårdsstugor



Tomas Lejon spillevinkel



Jennyfer vid stranden!


Dagarna flyter på här i Tromsö, lugna dagar på jobbet, September
är det lugnaste månaden sägs det.


Ha de! <3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Maten såg jättegod ut ni lär inte svälta hälsa tomas att han är en mästerkock. Vilka fina bilder såg mysigt ut. Tusen kramar till dig.

2009-09-09 @ 20:39:13
Postat av: Michan

Det är så roligt att se lite bilder på vad ni gör :)

2009-09-10 @ 15:06:03
Postat av: Lina

Jag håkker med michan och mamma! Gud va fint det verkar vara! Saknar dig<3

2009-09-17 @ 21:44:15
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0