Lite shoppat ;)



Denna mysiga kofta köpte jag i Lördags när vi var
på ett shoppingcenter.



Mitt puder tog slut så jag testade detta puder från Loreal,
man använder en roller, lite udda tycker jag haha :)

Ojj ojj vad tiden går fort här i Norge. Snart har vi varit här i
4 veckor.

I lördags tänkte vi festa men sen blev det aldrig så.
Så jag & Jennyfer drack vitt vin & bubblade , jättemysigt.

Ikväll ska Tomas laga mat eftersom hans polare kommer & ska ha
preimer leauge kväll.
Gött med riktig mat, vi äter ju mest sallader & baguetter på dagarna.

Nu ska jag & min underbara Jennyfer gå hem & hjälpa
Tomas med efterrätten till kvällen ;)

Ha de så bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0