Utekväll :)





I lördags blev det FEST!

Jag & Jennyfer var på förfest hos Camilla & Martina, verkligen hur fin
lägenhet som helst, katrine & Amanda var också där. Vi hade kjempe skoj ;)
Vid 23 tiden tog vi taxi mot stan där vi skulle förfesta lite till på några killars hotellrum
men fick inte det för vakterna. Så vi drog till Rogers, där vi kom in gratis för Martina jobbar
extra där, gött ;)
Kvällen blev lyckad & framåt 2 tiden gick vi hemåt. Och det blev inte många timmars sömn förrän
Thomas & peter kom hem döfulla & väckte oss haha :D



Jennyfer, Therese, Camilla & Martina <3



Jag & Katrine ;)




Camilla, Katrine & Martina var på topp!!




Inne på Rogers







Jag & min underbara Jennyfer <3


Tack för en trevlig kväll tjejer de måste vi göra om snart!!!



Kommentarer
Postat av: Stora syster

Vilka fina bilder på fina tjejer!! Nästa gång får du lägga upp bilderna från er bergsklättring :) Vi kanske kan höras på skype ikväll igen?! Puss darling

2009-09-29 @ 09:57:27
Postat av: chall

sötisar! jag saknar verkligen er!!

2009-09-30 @ 15:08:03
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0