Söndag

Dagarna går så himla fort här, kändes som det nyss var måndag.
Igår på jobbet blev det lite strul, kort-terminalen gick sönder vid 13.30 då det är som mest gäster.
Så fick fråga alla om de hade lösa pengar, var helt död efter jobbet så det blev en slappkväll =)

Idag är vädret jättefint, lite småkallt & solen skiner från en klarblå himmel, kan de bli bättre?!

Har jobbat lite idag, sen ska vi ut & gå en långpromenad & hälsa på Jessica, Patrik & bebisen.
Vi har köpt en jättefin blåvit skjorta & ett par skor ;)

Nu ska jag äta lite!!!


Ha de / Therese


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej :)

det är bra med mig. hur är det med dig?:)

Jag och daniel bestämde oss för att köpa en bil tillsammans istället så nu har vi köpt en audi a4:) så sålde min bil igår.tråkigt att du inte hann se min lilla bil :) Jag saknar dig också! vi måste verkligen ses när du kommer hem under julen. skulle vara roligt att komma och hälsa på er sen till vintern eller våren :) Hoppas allt är super och ha det så bra:) puss&kram

2009-10-05 @ 10:28:54
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0