Mörk, mörkare, mörkast!!



Det går mot mörkare tider här uppe vill ja lova. Nu blir det mörk typ vid 15.00 på dagarna, man blir ju
bara tröttare & tröttare känns det som.

Haft en mysig helg iallafall Jennyfers familj kom i lördags så efter jobb var jag & solade sedan på kvällen
blev det mys framför soffan & lite yatzy. I söndag var vi ute & gick en lång promenad & besökte Gutta på ? kommer inte ihåg vad de hette, men mysig var det med öppen eld & fika ;) Sedan gick jag & solade igen för det var Soldagen i Norge  & då var det gratis att sola ;)

Vädret har varit kanon ihelgen fast idag är det sämre, riktigt höstrusk väder ute.

Glömde kameran hemma så lägger in bilder en annan dag !!

Nu ska ja snart gå hemåt

Saknar er där hemma måste jag erkänna,
men om 2 månader är jag hemma, insåg i lördags
att de var exakt 2 månader kvar till julafton ;)



Pussssar & kramar


Kommentarer
Postat av: chall

grymt med en soldag, det borde vi införa i Sverige!! :D Miss you <3

2009-10-26 @ 19:25:08
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi längtar efter dig med men nu går det fort tills 20 Dec då ses vi. Då blir det kramkalas.

2009-10-26 @ 19:29:54
Postat av: Lina

och jag åker hem i morgon om 8 veckor!!! gaaah! fattar du! du har jag redan varit här i 4 månader...usch vad tiden går fort. Skönt att se att du har det bra i alla fall, saknar dig! puss kram <3

2009-10-26 @ 21:09:35
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Michan

Det är tomt i hestra utan dig! :( Ska bli kul att träffas till jul :) saknar dig! <3

2009-10-26 @ 21:40:04
Postat av: Marina

Stora syster saknar lilla syster lika mkt som vanligt!!! Vill ha dig här hemma!!!

2009-10-27 @ 13:54:50
Postat av: madeline

saknar dej som en tok. just nu känns allt jobbigt och tråkigt. hade verkligen velat ha min tess hemma att krama om och bara va med i höstrusket :( kan inte fatta att vi inte kommer ses på så sjukt länge. känns BLÄ! pusss <3

2009-10-27 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0