Besök av Syrran & Kusin <3



Fick ju fin besök från Sverige förra veckan.
Himla mysigt. En kväll tog vi en promenad & visade byn, hade
tyvärr inte vädret med oss, blåste & regnade.



Mina söta små nattgäster, marina sov i sovan & rebecka fick sova på en extra säng inklämt
i ett hörn hahaha, men det gick bra ;)



Marina tog en bild på oss på jobbet när de kom & spieste lasange ;)



Jag var ledig på fredagen så då åkte vi till ett köpcenter Jekta &
gick i affärerna & så bjöd jag på mat ;)



På lördagen gick vi till fjällhissen & tittade på utsikten.
Jag & syster på bron över till fastlandet.



Alla 3 på toppen !!



Rebecka köpte sig en lite chokladbit 20 norska kronor, dyrt!



Fanns en hel del snö däruppe.
Så jag & Rebecka lekte lite ;)

Jättekul att ni kom & besökte mig här uppe i Norr <3
Till helgen kommer Jennyfers familj ;)


Kommentarer
Postat av: Marina

SAKNAR!!!!!!!

2009-10-21 @ 19:29:03
Postat av: Mamma

Härliga bilder

2009-10-21 @ 19:39:17
Postat av: Lina

Gud va mysigt! :D saknar dig tessan! <3

2009-10-21 @ 20:30:16
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: illian



Förstår att det är mysigt med lite besök hemifrån.

Så kul att få titta in å se hur ni har det.Ha det jättebra.Kram.

2009-10-21 @ 21:52:13
Postat av: Becka :D

Snygga bilder ;) hehe

Saknar!

2009-11-07 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0