Torsdag

 Nu är det redan torsdag kändes nyss som det var måndag. Skulle skypat med Sofia i Australien idag
men så kunde hon bara vid 11 och jag börjar jobba 10 typiskt.

Har ni fått någon snö där hemma än?
 Vi har inte ens någon snö här, eller bara på bergstopparna med det räknas inte tycker jag.


Har funderat på lite resmål som jag skulle kunna tänka mig att åka till efter norgevistelsen.

Thailand
Bali
USA
Australien

Thailand ligger helt klart först på listan, Peter på jobbet har berättat
massa om Thailand, jag längtar bara som den att få ut i världen & resa!!

Men först väntas mera jobb här uppe.

Och jag saknar er där hemma som bara den. Har aldrig längtat så mkt efter
julen som jag gör nu.

Föresten så har norge ingen julmust här, utan det heter julebrus
och smakar äckligt, typ som saft med massa socker & hur mkt
kolsyra som helst !!


Kommentarer
Postat av: Lina

USA TESSAN!! JAG LOVAR!! Du kommer inte bli besviken! Kan inte vi bestämma en skypetid också? haha, nu har jag inget plugg :D saknar dig <3

2009-11-05 @ 18:09:22
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Gillian

Hejsan!

Trodde det var massor av snö hos dig nu. Här snöade det igår å det låg kvar hela dan, det var så ljust å fint,idag är det bara grått å blött.Är det bestämt hur länge du ska vara i Tromsö,till våren eller? Nu ska jag ta mig en promenad i blötan.Ha det så gott,kram/faster.

2009-11-06 @ 13:24:47
Postat av: Lisa

jag ska till Thailand hela mars månad :D

saknar dig massor therese, vi måste ses när du kommer hem! <3

2009-11-10 @ 17:48:02
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/
Postat av: tilda

ingen julmust ?! Galet! tur att du kommer hem till jul då så du får dricka lite iaf ;D

2009-11-11 @ 10:21:34
Postat av: marie-louise

Hej!

Jag antar att du har det jätte bra. Och att du längtar hem det går fort nu, snart är du hemma.Jag ligger sjuk i helgen förkyld nöffar lite ibland :-).Ha det så kul i helgen. Har du träffat någon trevlig norsk gutt än?



Många kramar från moster.

2009-11-14 @ 16:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0