SATS



Nu har jag & Jennyfer inskaffat oss ett träningskort på sats ;) Ska bli skoj att träna lite på kvällarna nu!

Hur anser ni er som tränade?

Dålig
Normal
Tränade

HAHA såklart blev svaret dåliga haha så nästa måndag ska vi få vägledning av Thord på sats, kommer garva ihjäl mig!

I eftermiddag ska vi på spining, skoj =)




Nu är det endast 4 veckor kvar tills vi åker hem ;)
Och nästa helg blir det julbak på knollen, kul

Hanna & Johan är i Egypten nu, man är ju inte alls avis eller så sol & bad är
något som man saknar!!

Och imorgon åker min Madde till USA, du kommer få de så bra
Älskar dig <3



LOVE



Kommentarer
Postat av: Alexandra

klart vi ska byta julklappar:) det är ju tradition :)jag har verkligen ingen aning om vad jag önskar mig. ska klura lite på det :) är det något speciellt du önskar dig? hoppas allt är bra. puss<3

2009-11-22 @ 19:26:44
Postat av: therese

=)

jag veet inte riktigt!!

men är du hemma på julafton i hestra eller?

kramar

2009-11-24 @ 19:02:37
URL: http://smultronett.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vi ska vara i hestra på förmiddan och eftermiddan, sen hos Daniels föräldrar på kvällen:) vart ska ni vara? Kram

2009-11-30 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0