BAL 26 MAJ 2009




SÅ BLEV DET ÄNTLIGEN DEN 26 MAJ 2009 ;D


Dagen började med att jag & Alexandra åkte till Cityfrisören & Care hudvård i Gislaved för att
fixa håret & sminket. De var jättekul att bli stylad så fint, blev jätte nöjd med håret löshår med massa lockar & stenar i ;)
Sedan åkte vi hemåt slängde i mig lite mat & sedan på med klänningen & fotograferades lite i trädgården . Åkte även
in en sväng och visade mig för mormor & morfar! Sedan bär det av mot jönköping till anna på lite förfest.

Vi hann tyvärr inte vara där så länge, runt 3 tiden kom Axel & chaffören Henrik med bilen ;) Axel hade köpt en jättefin ros till mig ;) så jag gav honom en cider & han bjöd på vin i bilen. Sedan när vi åkte till Hovrättstorget började det REGNA, så
vi fick caba ner. Vi var lite tidiga så vi hann ta lite bilder innan de var dags att åka till Hotellet, och de slutade även att regna så vi cabade upp och åkte iväg men det dröjde inte länge innan regnet kom igen, så vi fick åka nercabat tyvärr.
Och det regnade hela tiden när vi gick, lite synd. Innan vi gick in till hotellet blev vi även intervjuade av Jnytt, de ställde typ as många frågor. När vi kom in till hotellet blev vi fotograferade av en fotograf, fåse om bilderna blev bra sen. Sedan gick vi mot baren & köpte lite dricka.

Runt 18.00 gick vi upp till en sal för att mingla lite & dricka välkomstdrink. Välte ut hela min drink när ja skulle ta bilder men jag fick en ny av Daniel ;)
Efter en stund gick vi in till en stor sal uppdukat jättefint. Maten var kanongod & stämningen var på topp.
Jag hade så roligt!! På scenen spelade ett band & Özar eller vad han hetter drog massa skämt.

Efter 10 tiden gick vi ner till Piren och drack lite sedan drog vi vidare till Sliver :D
Och där dansade vi rejält, åå de var verkligen en lyckad kväll, vill gå bal igen. Ni som inte har gått än jag lovar
ni kommer inte att ångra er.





Framifrån




Bakifrån



Jag & Axel



Madde, jag, lisa & fia :D

         

       

 Alla var så fina, och tack för en underbar kväll!!



Kommentarer
Postat av: chall

så himla fin du var tessan, synd att jag inte kunde komma och kolla :/ :D:D

2009-05-28 @ 08:42:29
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/
Postat av: Em

Vad fin frisyr du hade :) Kram Emelie

2009-06-09 @ 15:37:48
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0