Tuesday



Sista tisdagen i England, skönt att det närmar sig Lördag, 4 DAGAR KVAR SEN ÄR JAG HEMMA I SVERIGE!!
Pratade med Mamma i telefonen idag, hon ringde till Receptionen innan när jag jobbade. Kul :D Miss you!

Igår var det kanonväder här, jag och madde tog oss en promenad till Dorchester, inhandlade lite youghurt & frukt.
Och solade i de underbara vädret, sedan blev det jobb på kvällen. 18.30-22.10. Jag, Madde & Jack jobbade.
Jag fattar inte varför Jacks personlighet ändras när han jobbar, då är han världens boss, tjurig och arg typ & när han inte jobbar är han ofta rolig och mera pratsam. USCH, skönt att han är ledig torsdag,fredag så slipper vi honom ;) Jag blev väldigt tjurig på honom igår när han håller på.
Tur att gästerna var trevliga iallafall.


   



Jag har tjatat sen jag kom hit att jag måste fota en telefonkiosk för det är så typsikt engelskt tycker jag,
så här kommer en bild äntligen ;)





Idag har jag jobbat frukost, gissa med VEM? JACK, BLÄ, tiden gick ganska iallafall snabbt, tog flera beställningar så de var helt OK. Sedan vid 10.30 gick jag över till Receptionen fram till 15.00, jobbade med min favorit HOLLY fick fixa lite med papper, dela ut nycklar, leta efter en borttappad nyckel, sitta på facebook m.m. Lärde även Holly en massa svenska ord som Häftapparat, Häftklammer, Hållslag, Kaffe med mjölk i mugg haha. Så kul när hon säger det.






Här är en bild på Holly !!


Nu ska jag försöka att göra lite matte, går inte så bra utan Alexandras förklaringar.

/ Tessan

Kommentarer
Postat av: Linnea

viktiga och givande ord du lärde Holly ;)

2009-05-12 @ 18:49:08
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0