Söndag

Ännu en helg har gått...

I fredags var vi lediga så då åkte vi till Reading & shoppade ;)
Köpte mej en jättefin sommarklänning, öronhängen, en present till Jennyfer & en skjorta.
Jag blev jätte nöjd med Skjortan såg den i en affär förra veckan, men tyckte den var lite dyr 29 pund, fast de e inte
så jätte mkt, men vill ju shoppa mkt. Så var jag inne där & då hade dom sänkt ner den till 22 pund ;)
HAPPY, sen när ja kom hem såg jag att den har kostat 110 pund från början, vilken fynd ja gjorde !!
Lägger inte upp några bilder på kläderna för det är inte kul om ni sett allt jag har handlat ;)


 

Varuhuset i Reading, me like ;)



I lördags var det Bröllop igen. Temat på bröllopet var fiskar, jag skulle aldrig välja de temat usch.
Men brudens klänning var jättefin & tårtan med. Slutade runt 19.00. Så hade vi en lördagkväll framför oss, alla jobbade typ så vi bestämmde oss för att ta en promenad till Mcdonalds, så vi tog lite bilder på vägen ;)

   





Redo för ett jobbpass...



Vi  gick den mysiga stigen längs Themsen.



Hotellet !


   


idag har jag jobbat frukost, men jobbar ikväll också börjar 18.30 :( Tråkigt!!

Miss you / Therese


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Hej skruttan!



Jag och Edith sitter framför datorn, hon har visst somnat in :) Ni verkar ha jättekul å va fint det verkar vara där ni är! Tiden går jättefort när man har roligt säger dom ju, så njut nu dom sista dagarna. Kram kram från oss i Bredaryd

2009-05-10 @ 18:37:15
Postat av: Lina

tema fiskar? hahaha.

kom och hälsa på i halmstad när du kommit hem :)

pusspuss BTRES <3

2009-05-12 @ 13:51:16
Postat av: Birgitta

Hej hoppas inte resväskan spricker när du ska hem. det var väl gott med mc donalds istället föe sandwich. Kram Mamma och Pappa

2009-05-12 @ 14:04:29
Postat av: Gillian

Hej! Har du börjat packa än? Du har väl en hel del som ska få plats vad jag förstår,men det fixar ju du.Ha det så jättebra de sista dagarna.

Kramar/faster.

2009-05-12 @ 16:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0