Smultronett



Nu har jag fått hjälp av Madeleine att fixa min blogg, nu känns den mer personlig, tycker att den blev jättefin
med smultron som bakgrund, passar perfekt till mitt namn ;) Kommer bli mycket spännande inlägg framöver eftersom
det händer så mkt.

 Jag går Bal  26/5 kl.15.45 Stora Hotellet i Jönköping.
Gisledagarna 30/5
Klassresa 1-3/6
Student i Gvd 5/6
Bal i Gvd 7/6
MIN STUDENT! 12/6  M.M.


Denna helgen har hänt mycket roliga saker.

I Fredags åkte jag till Madeleine & vi festade på kvällen ;) Först åkte jag, madde & sanna till Hanna på 18 årsfest,
sedan åkte vi vidare på en fest i Skillingaryd. Därefter avslutade vi kvällen på Centrum KUL!

  
   
                     
Redo för kvällen !




    
Träffade Sandra på Centrum, de var inte igår du!


Tack för kvällen tjejer, allt lika roligt ;)

Lördagen åkte jag till Alexandra & Daniel på Förlovningsfest, trevligt, kunde inte sluta att skratta åt Erik (stockholmaren)
så himla rolig prick! Tack för kvällen, jag hade jättetrevligt!


  
Erik                                        Alexandra & Jag


sötaste paret


Idag har jag varit hos min Faster på kalas, hon hade gjort en kanongod paj med massa frukter i,
träffade även kusinbarnet Edith :)



Kusin & kusinbarn

<3 Nu ska jag göra klar min Barmeny & plugga lite matte om jag orkar!

Kommentarer
Postat av: chall

miss you girl <3

2009-05-25 @ 19:33:49
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/
Postat av: Gillian

Såå fina bilder.Vilken tur att din blogg finns så jag fick se hur tjusiga ni var ,när vi inte kunde vara på plats i tisdags.

P.S.Det fattas väl ett R på din förstasida? D.S.

Kram/faster.

2009-05-28 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0