Sliten...


Nu känner jag mej ganska sliten måste jag säga.

I fredags jobbade jag från 18.30-02.00. Det var ett jättegulligt par som firade Diamantbröllop, tårtan var
hur fin som helst, tyvärr har jag ingen bild på den. Kvällen gick hyfsat snabbt, men de var segt att duka upp för morgondagen.

Det var väldigt mycket äldre folk som var bjudna bland annat en gullig tant som sa till mig att hon tyckte servicen var jättebra & att jag var söt ;) Jag tackade med ett stort leende ;)

Lördagen bestod av jobb mellan 10,00.-18.30. Bröllop stod på schemat denna lördag också, Jag gillar att jobba på bröllop, allt går så snabbt & alla är glada & finklädda!!!

    




På kvällen festade vi i Reading :). Började kvällen men partymusik & bacardi på rummet sedan kom Ben & så åkte vi till Reading, där gick vi runt väldigt länge innan vi hittade Bens kompis Edd, Blev en drink på krogen & en massa snack med Bens kompisar. Kul! Jag & Madde var på ett sånt bra humör :P Sedan gick vi till en club som heter Walk About, där vi dansade loss!

Vi kom hem runt 2 tiden & vi var fortfarande på ett kanon humör, så vi gick till killarna & flummade av oss, dom trodde att
vi var jätttefulla, men de var inte, vi var ju bara trötta & flummiga. Somnade efter 3 tiden. Tack för en kanon lördag,
Madeleine du är så bra <3


Idag har jag jobbat i städet, usch tråkigt. Jobbigt när man inte har sovit ut ordentligt på länge,
Madde ligger jämte mig och sover nu, ser riktigt gött ut.

Ikväll blir det kanske en sväng till Wallingford, pizza står på menyn.




HÄR ÄR VI, REDO FÖR KVÄLLEN!!

     


Bens kompisar hade varit på maskerad!!









Puss & Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Marina

JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-05-03 @ 18:29:33
Postat av: Birgitta

Det låter ju kul att få va med på två bröllop. Det är roligt att ni får beröm går det bra med språket nu? Tusen kramar till dig från oss här hemma.

2009-05-03 @ 19:55:15
Postat av: Anonym

hoppas du har det bra Tessan! :)

2009-05-03 @ 21:02:22
Postat av: Gillian

Hej där!Du har det riktigt bra nu vad jag förstår.

Idag har Emma,Edith,Eva(granne)å jag varit i Jkpg å ätit å shoppat på A6 å i Husqvarna å träffat Evas dotter Jenny å barnbarnet William.Nu ska jag packa för imorgon åker mitt sygäng till Ullared å Ugglarp i tre dagar.Ska till Halmstad också,hoppas jag hinner träffa Marina.

Ha det så jättegott.

Kramar/faster.

2009-05-04 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0