OXFORD



15 Maj

Idag åkte vi till Oxford efter frukosten. Köpte mig en scarfs och en present till min mamma.
Blev en chocolate Heaven glass me, hur god som helst, den måste ni testa när ni åker till England.







    

Åt en baguette med brie, skinka & ruccola till lunch idag;) GOTT



Vi köpte blommor & Choklad till personalen som tack för att vi fick praktisera här. De blev jätteglada :D
Fick även våra praktikhäfte, blev jättenöjd med mitt 5or & 4or ;)




Va tycker ni om blommar? Tycker dom var fina & så var de billiga me :D


Har nästan packat klart nu med, kommer få med mej allt hem  :D

Har precis ätit vår sista måltid på Shillingford Bridge, hamburgare med bröd & pommes, men jag saknade
salladen. Jag måste erkänna att jag saknar grönsakerna, de du mamma, de trodde du inte va ?!!

Tänk att jag nästan har varit i 4 veckor nu, jag ångrar verkligen inte att jag åkte hit.
Har lärt mej jätte mycket, och vågat prata mer engelska än vad jag brukar göra i skolan,
Jag är superglad att jag tog chansen att praktisera utomlands!!

I morgon bär vi av från hotellet redan kl.05.00. Ben är snäll & kör oss till Oxford där vi tar bussen vid 06.00 till Heatrow.
Flyget går 10.10. Så de blir en sväng på Tax-Freen innan :D
Möter upp Islandskompisarna på Danmarks flygplats vid 2 tiden ;) Ska bli skoj att ses igen.

Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Therese,önskar dig lycka till i fortsättningen å många tack för din blogg,har varit så roligt att följa dig på din praktikplats.Önskar dig allt gott i framtiden.Hoppas du fortsätter att utforskar andra länder.Kramar/faster.

2009-05-15 @ 22:53:10
Postat av: Island

Vi träffas imorgon tess;)

2009-05-15 @ 23:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0