Denna vecka



Jag har blivit jättedåligt på att skriva i min blogg, men tiden räcker inte riktigt till.

Men i måndags till onsdags åkte vi på skolresa till Bornholm, helt sjukt kul & vädret var kanon ;)
Underbara stränder & underbara vännner <3 Ska lägga upp ett album på facebook någon dag
har jätte mycket bilder som ni säkert vill se !


Jag har ju glömt att säga att Tomas i Norge ringde oss i veckan & sa att vi jättegärna fick komma & jobba i höst & vår
Känns helt underbart att veta att man har jobb efter sommaren :D Men kommer ju såklart att sakna alla här hemma, men jag vill ta chansen, känns som en bra start!!!!


I Fredags var det Gislaveds Student, alla var så fina & det var jättegod mat hos alla, jag & michan körde runt & hann hälsa på alla :D Sedan blev det Sigges på kvällen, trevligt men väldigt kallt!



   

   

  

Ellens Skylt var så gullig!



 


GRATTIS TILL ER & ALLA ANDRA SOM TOG STUDENTEN!


Igår jobbade jag på Hestraviken 13-17.30 sedan kom madde till mig <3
Blev en slapp kväll med promenad, kortspel, sunes sommar, killbesök & en tripp upp till Isabergstoppen!

Idag ska jag åka till Gislaved och kolla på balen, hoppas att vädret håller i sig.

5 Dagar kvar till Studenten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild på oss Tessan!! Tack för att ni kom:D <3

2009-06-08 @ 12:48:43
Postat av: Jennyfer

det var jag som skickade kommentaren..// Jennyfer :P

2009-06-08 @ 12:49:14
URL: http://jennyferkanth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0