STUDENTEN 2009


Vilken lyckad student, trots en massa regn!!

Klockan ringde kl.04.45 fredagen den 12 Juni
gjorde iordning mig och åt lite frukost, klockan 06.00
kom Matilda & hämtade upp mig, åkte snabbt upp till
JKPG i spöregn hela vägen, hämtade upp Elin hon
var så fin ;), sedan vidare till Putte & sedan till Malin
på Champagnefrukost, mysigt & trevligt morgon med
Champagne & Jordgubbar med BÄSTA klassen.
Klockan 08.00 tog vi bussen till Skolan, stämningen
på bussen var på TOPP, full buss med massa studenter
och mkt sång hela vägen!

  

   



När vi kom till skolan blev vi fotograferade av 2 jätteroliga
fotografer, Vi ställde upp oss på en lång rad & så sa han
vart vi skulle sitta eller stå & jag fattade inte hur han kunde
alla våra namn, men så kom jag ju på att det står ju på våra mössor
hahha :D Vi var den snyggaste klassen sa han :D
Och det är VI ju!






Tillbaka till Idas där vi blev bjudna på frukost av skolan, sedan
gick vi i regnet bort till Pingstkyrkan!!
Innan vi skulle gå in blev det massa sång & såklart hördes
HR-eleverna HÖGST! Massa sång & tal i kyrkan & mösspåtagning!
Vidare till Idasalen där vi fick våra betyg, blev jättenöjd med mina betyg
& jag fick även ett Stipendium på 850 kr, för visad skicklighet & lämplighet för yrket!
Sorligt förväl av lärarna & sedan vi 12.00 sprang vi ut till Superhero lover med daze.
Letade upp min skylt & där stod familjen, michan & släkt!



 

Upp på flaket med min goa klass & runt i hela JKPG, skrek & sjöng som aldrig förr
eftersom CD-spelaren inte fungerade. Sedan hämtade Carro & Daniel upp oss
& ca 45 min färd mot Hestra väntade oss.

När vi hade åkt runt i Hestra en stund slutade det regna så vi kunde cabba ner
Så vi åkte runt i Hestra & sjöng & visslade ;)













När jag kom hem hade lite kompisar kommit ;) Och därefter kom det jätte mycket folk
vänner, släkt & grannar, kom totalt 70 personer. Fick jätte mycket paket & blommor.
Maten var kanongod. Tack ni gjorde min Student så perfekt!






Kl.20.00
kom Emil, Johan & Alexandra och hämtade upp mig.
Sedan bär det av till Putte på förfest och därefter blev det Harrys & Sliver, sedan
efterfest hos Fet med studentmat ;)

Kom hem runt 16.00 tiden på lördagen & öppnade mina presenter fick så mkt fint
3 armband, klocka, halsband, pengar, presentkort, blommor, 6 vin glas, 2 salladsskålar,
Mine skål, skärbräda, påslakan m.m. TACK SÅ MKT FÖR ALLA FINA PRESENTER!

Fick även en jättefin bok av Madde med bilder & text om oss, du är så underbar!
Det bästa var nog, jag pratar om mina grannar & madde pratar om sina killar hahaha!!

Somnade kl.21.30 & vaknade kl.13.15 på söndagen, skönt att få sova ut!



Världens bästa STUDENT!


Kommentarer
Postat av: elin

Ååhh, vilken bra dag :)

Och DU är så himla bra Therese!

<3

2009-06-16 @ 09:58:42
URL: http://givemethebliss.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dagen var PERFEKT och jag kommer verkligen sakna alla sjukt mycket! <3

Du beskriver bra med alla dina utropstecken Therese, jag kan verkligen tänka mej hur det låter när du säger det;)

2009-06-16 @ 20:17:35
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0