SOL


Oj oj va de var längesen jag skrev här nu, men har varit ute & glassat sedan jag tog studenten.

Midsommar i Halmstad med Jennyfer, Sara, Anna & Sigrun trevligt trevligt. Dock så regnade det som vanligt.


 

Midsommarmaten



Jag & Jennyfer

Träffat Lina <3



Grilkväll hos Michan med tjejerna femkamp där Jag och Maria vann ;)

 

Halmstad med Madeleine massa sol & Bad underbart!


Jag & Madeleine



Östra Stranden

Firat farmor & hennes bror som fyllde 70 & 80 år



Jag & söta Wilma

 

Maten

 

Dukningen blev fin tycker jag ;)

 

Jublörerna!!



Wilma, Jag, Farmor & Marina

Gussjön med Maria, Per, Simon, Ola & Jakob Härligt.




VÄDRET ÄR UNDERBART

Idag blir det bad hos Ellen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0