Nu är det nära....



Väldigt nära, nu återstår endast 1 dag kvar till STUDENTEN!!
Har inte riktigt fattat att det är min tur nu
Känns väldigt konstigt
Känndes som jag nyss började Gymnasiet
Tiden har gått så sjukt fort
Men jag måste säga att det har varit
3 sjukt fantastiska år med er
Ni är bara för bra
HR3INT kommer alltid att finnas i mitt <3





Gårdagen blev lyckad igår
började med förfest i bilen
sedan blev det god mat på
piren med klasskompisarna
sedan festade vi på Saltkråkan
och det var väldigt mkt studenter där
byggkillarna var helt galna
kastade i stolar & bord i sjön
och gjorde sönder massa glas
Tyvärr började det regna så vi gick till
centrum, men klockan hade hunnit bli
ganska mkt så vi beslutade oss för att
inte gå in på centrum, så jag och matilda
körde putte till Ellinor och sedan körde
vi hemåt.

 

 

 

 

Somnade vid 3 tiden, och upp
klockan 8 i morse för att gå till kyrkan
och kolla på Isabergsskolans skolavslutning
de var så duktiga ;)

Annars har dagen bestått mest utav
städ, solning, fixat grejer för imorgon,
promenad med hunden m.m.

Nu ska jag måla naglarna och LADDA för imorgon

Kommentarer
Postat av: Em

Uuuuuuuuuunderbart <3 inget slår hr3int :)

2009-06-14 @ 20:28:49
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lisa

familjen forever <3!

2009-06-16 @ 20:15:40
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0