Måndag & Tisdag



I Måndags var jag, marina & rebecka hurtiga vi cyklade nämligen till Ulverstorp & hem.
Blev lite pauser på vägen med godis & så cyklade vi och invigde den nya bron i Öreryd.
Rebeckas kaniner hade blivit så stora men fortfarande lika söta.
Sabina hade aäven fått en jättegulligt föl.

      

Ölwestock som bron kallas
Madonna & kaninen Molly som hoppar ;)





SÖTISAR


Idag har jag och Marina hängt upp min hängmatta som jag fick i studentpresent av
Simon, Germund & Jakob :)



Ser härligt ut va ? :D

  

Kommer nog bli många slappa dagar i Hängmattan i sommar!

 

Blev ett besök hos
Lilla Edith & Kusin idag

Sedan åkte vi till Gnosjö & hälsade först på Britt-Marie på Zeb
& Sofie & köpte mej ett par persikofärgade Chinos!
Sedan åkte vi till farmor & min faster & fikade.
Farmor funderade på att ha folkdräkt på Ediths Dop på Söndag.
så jag passade på att prova den.

Vad tycks?






Denna bilden får avsluta detta inlägget.
Visst är vi COOLA!

Sister <3 Tack för dagarna!

Kommentarer
Postat av: Gillian

Folkdräkt,bra men kanske bättre på farmor,eller?

Du å lilla Edith, såå coola tjejer.

2009-06-16 @ 23:28:12
Postat av: Alexandra

så söööööta:)

2009-06-17 @ 08:56:51
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Tack själv. Kul att du följer med mig till Hstad idag :) Älskar dig <3

2009-06-17 @ 11:28:45
Postat av: Lisa

Oh, vad söta kaninisar! och fölet och bebis med såklart:)

nu har jag länkat dej på min blogg! Puss&kram

2009-06-22 @ 21:05:50
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0