FEST



Igår hängde jag först med Lisa hem från Skolan för att göra iordning oss för kvällen,.
Lisas pappa hade köpt tårta för att fira att Lisa blev godkänd i matte B så vi firade oss båda :D

Sedan åkte vi till Patrik och där mötte vi upp lite klasskompisar sedan körde Simon oss till Vätterstranden där vi
grillade, men jag, elin, madde, lisa, sandra & pau var mer sugna på pizza så vi gick och köpte oss det. Mums!

Det var ganska kallt på Vätterstranden så vi åkte till Patrik igen & festade men vi kom inte riktigt igång så vi åkte
vidare till Patriks kompisar som hade fest, och där var det mer drag :D Så måste säga att kvällen blev lyckad.

Sedan somnade jag, lisa, rasmus & anton hos Patrik runt 3 tiden sedan upp klockan 9 för att ta oss till skolan och ha våran sista lektion ever på Bäckadal, Agneta hade dukat upp med fika mys :D Vi övade även på Studentsången haha ni skulle bara höra när Agneta sjöng den, ska lägga upp den på facebook någon dag!





Jag & Lisa










Ikväll blir det Piren sedan utgång med klassen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0