SMOK


Smok = Napp lärde jag mig idag på hestraviken av en norskfamilj som jag har lärde känna igår.

Bra att få lite övning på norskan ;) Sjukt fint språk tycker jag , låter så himla glatt!!

Igår jobbade jag ihop med Åsa & Lisa gick jättebra!
Klockan 23.30 ringde en norsk familj & undrade om vi hade något ledig rum över natten.
Japp de fixade jag sprang bort till rum 32 & bädde upp två extra sängar, sen när de ringde och närmade sig Hestraviken
ville de ha en babysäng. Jobbigt, men ja väntade in familjen & visade de till rummet & satte in en babysäng & så
gjorde jag den natten räddad för familjen.

Idag har jag jobbat lunch ihop med Katarina gick bra ;)
& snart kommer Jennyfer hit & då
ska vi beställa flygbiljetter!




                                                                                        


Föresten är jag Taggad för klassfest imorgon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0