NORGE

Då var det fixat, till hösten flyttar jag & Jennyfer till Tromsö längst upp i Norge.
Träffade Tomas i Halmstad i helgen, och vi fick jobbet, nu är det 100 procent säkert,
han ville redan att vi skulle komma upp 10:e Augusti men de känns lite stressigt eftersom jag jobbar fram
till den 9:e, så det blir vecka 34. Känns väldigt bra eftersom Jennyfer är så himla go tjej & vi har alltid kul ihop <3
Älskar dej



Mycket folk på Tylösand!

   



   








Spenderade även helgen i Halmstad tillsammans med Josefine , Tobias, Charlott, Johanna & Ellen. ;)
Blev stranden, After Beach sedan utgång & efterfest hos Jonsson, Haha jag, josefine & samuel gick dock väldigt
fel när vi skulle gå hem på natten, så vi trillade inte in förrän kl.04.30 hos Tobias. haha :D




Igår jobbade jag med Sanne, trevligt mycket att göra men vi fick bra dricks ;)



Idag har jag klippt gräsmattan, sedan varit hos mormor & morfar med kusin Rebecka.
Blev lite kortspel, blåbärspaj & så fiskade vi, fick upp 13 fiskar ! Inte illa!
Fick även 1000 kr i semesterpeng av mormor & morfar, inte helt fel!!

Nu ska jag kolla om jag kan hitta någon bild till tack-korten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0