Jobb


I tisdags började jag mitt första pass på sommarjobbet, känndes bra faktiskt eftersom det regnade hela kvällen.
Dock är det sjuktligt varmt inne på Hestraviken, men med trevliga kollegor & mycket Cola som funkar det bra ;)

Igår jobbade jag lunch, mycket folk så sprang som en galing, helt död när jag slutade & då väntade 6 km cykling hem,
puhhh, la mej en stund i hängmattan med tidning & glass, sen kom Jennyfer & då åkte vi & Ellen och badade skönt!



Ellens underbara POOL

Kvällen spenderades hos Hanna med trevligt sällskap, tjaj, spel, choklad & Chips.

Tycker om mina vänner. ni är Bäst!

Idag blir det Jobb 17-24, så innan dess blir det stranden med Hanna

Och alla Hr3intare jag har lyckats byta mitt pass nästa fredag, så jag kommr på KLASSFESTEN, kommer bli
sjukt kul har saknat er.

Kommentarer
Postat av: em

Härlig :) Trivs du där? :)

2009-07-06 @ 15:12:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gött att du kan komma! :D

2009-07-06 @ 16:05:03
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0