Jobb, jobb, jobb


Idag har jag jobbat 10-16.15,
Sedan skulle jag, Hanna & simon egentligen paddlat kanot men de behövde hjälp
ikväll med disken så jag ställde upp och ska jobba 19-21 sedan kommer de hem
till mig istället!

Jobbar tis, ons & torsdag, sen blir det troligtvis Halmstad & på lördag
blir det en sväng till Ullared ;)

Nästa vecka jobbar jag mån-söndag, puhhh men sen är jag ledig
en hel vecka (31) SKÖNT!

Jag håller på att kolla på en bärbar dator
någon som har ett förslag på en
bra dator?



Saknar dej syster <3




Kommentarer
Postat av: Marina

Vad söt du är underbara underbara syster! Jag saknar dig oxå jätte jätte jätte mycket. Fattar inte hur jag ska fixa den dagen då du flyttar till Tromsö. Men har kollat med Hanna, och hon kanske kan följa med mig till Tromsö någon gång om detta går bra, så slipper jag åka själv!

ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA. KÄRLEK <3

2009-07-13 @ 20:10:03
Postat av: Alexandra

Saknar dig med! vi får träffas snart!:)

2009-07-15 @ 17:39:10
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0