Irish Coffe Experten ;)



Mitt nya smeknamn haha ;)

Hade ett par gäster igår som tyckte att Irish Coffe var så himla god, så de trodde att jag
var expert på det, det hade jag ingen aning om, så om ni vill ha en god irish coffe så fråga mig ;) haha
Trodde inte att jag skulle få någon dricks alls igår eftersom mina gäster beställde massa drinkar & jag som
inte hittar i baren, behöver hjälp med dom, så fick ju gästerna vänta lite, men inte de inte drog in 300 kr inte illa!


Alla HR3intare skäms på er som inte kom i fredags, dåligt dåligt när Patrik hade fixat så mkt!!
Men superkul ni som kom Patrik, Rasmus, Anton, Simon, Matilda, Lisa & Elin & alla andra öa bor !
Snart får vi ses igen ;)


       

Jag, Matilda & hunden Elvira påväg till Visingsö






   

Blev lite kubbspel & sedan blev det grillning!



Denna sköna bild på Elin får avsluta kvällen!

 Och om ni behöver hjälp att fylla på med Bromsvätska så kan ni fråga mig & Matilda för
vi vet hur man gör ;) HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ohjaa vi e rena rama bilmekanikerna snart, några bilturer till tillsammans o vi e experter :D <3

2009-07-12 @ 18:54:10
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Lisa

det var jättekul hos putte ju! måste göras om ! <3

2009-07-12 @ 21:12:08
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0