3 dagar kvar

ÅÅÅååå snart åker jag tillbaka till Sverige, jag längtar så sjukt mkt nu.
Idag har vi haft julfrukost på jobbet & så fick vi julklappar av Tomas & Peter.
Vi fick presentkort på Spa, hur bra som helst, Vi har tjatat så mkt om att vi har ont i ryggen så de var perfekt!

Idag har det kommit en massa snö, så nu är julstämningen på Topp här ;)
Ska iväg & handla lite julklappar nu =)


Anledningen till att jag inte har hunnit att skriva så mkt här är för att vi tränar nästan varje dag efter jobbet & jobbar även på SAS!

Imorgon ska vi jobba på knollen sen vidare till SAS! Och på lördag blir det julmys & fest ;)

See you soon!!! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahah ja, helt sjukt =) vet inte vart alla kläder kommer ifrån! Saknar dig med. jag kommer hem till Hestra på onsdag morgon så vi kan väl ses då? :) Kram

2009-12-18 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0