17



Blev utgång igår med jobbarkompisarna, första gången vi gick ut på en onsdag sen vi kom hit.
Visste ni att Tromsö är en av Norges bästa partystad. Var iallafall mkt folk i byen ;)
Först blev det förfest hos Camilla & Martine sen gav vi oss vidare till Strut & efter dans & en strawberry daquri,
som var väldigt god begav vi oss till Rogers & lyssnade på ett band som spelade där & sedan slutade kvällen hemma oss camilla igen.

Skulle sova där men bestämde mig vid halv 4 att jag kanske ska gå hem eftersom jag börjar jobba kl.10.00. Blev iallafalll 4 timmars sömn, så man har varit ganska sliten idag på jobbet.


Har varit & kollat på en lussekofta som jag gärna vill köpa eftersom det är så himla norsk & det är kul att ha som ett minne härifrån. Men de kostar ganska mkt, fast det är ändå värt det tror jag!! Måste fundera ut hur den ska se ut, finns ju många att välja på.

Och idag är det 17 dagar kvar tills jag kommer hem, ååå saknar alla så himla mycket.
Madde vi måste skypa någon dag. Vill veta hur du har det i USA!!!

Ska fixa min blogg någon dag tänkte jag. Har iallafall ändrat tema idag, inte illa.

Ska snart gå hem i det kalla vädret & det är jättehalt ute, halkade flera gånger igår & det var inte p.g.a alkoholen om ni tror det ;) haha



saknar dej syster, så himla fin bild på dej <3


Kommentarer
Postat av: Stora syster

Du är den bästa i mitt liv. Började såklart gråta när jag läste din blogg nu... Saknar dig sjukt mkt. Trodde aldrig att det skulle kännas såhär. Kärlek

2009-12-03 @ 20:18:33
Postat av: Gillian

Syskonkärlek på högsta nivå. Bra att vara ifrån varandra för det är då först man förstår hur mycket man betyder för varandra.När man längtar såå är det svårt att tro att man ibland nästan retat ihjäl sig på varandra,eller hur? Tiden går ju så fort å snart får träffas igen.

2009-12-04 @ 13:42:32
Postat av: Michan

Snart ses vi :) Hoppas ni inte jobbar ihjäl er nu innan jul ;) saknar er <3

2009-12-07 @ 19:04:21
Postat av: chall

hej Tessan min saknade skatt! Jag mår fint, du med ?

Jag vet inte vart vi skall vara men självklart vill jag vara tillsammans med er :) <3

2009-12-08 @ 16:55:36
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/
Postat av: Therese

jag mår bara bra ;)

Vi får dra ihop en gæng & vara i nærheten av gislaved ;)

går allt bra på jobbet?

pussar søtis

2009-12-08 @ 20:38:21
Postat av: Mamma

Hej gumman nu är det bara 10 dagar tills du kommer hem. Det ska bli kul och skönt att få krama om dig igen. Kram familjen

2009-12-10 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0