NORGE NÄSTA


Ojj tänk att hela sommaren har sprungit iväg, fatta inte vart tiden har tagit vägen.
Tänk att på torsdag var det exakt ett årsedan jag började 3:an.
Och imorgon var det exakt
1 årsedan vi kom hem från Grekland tjejer!

Och imorgon flyttar jag & jennyfer till Tromsö, jag tror att det kommer bli kanon.
Nu har jag fixat skype, så det tycker jag att du som inte har det ska skaffa så vi kan prata & dessutom
är det helt Gratis ;)



Ska fixa till min blogg, men har inte riktigt hunnit det.

Igår fick jag även en överraskning
min kära syster kom hem
och sa hej då till mig.
Älskar dej!

Nu ska jag packa det sista !

Kommer sakna er men vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

ha de nu toppen btres!! jag ska också skaffa skype så då kan vi prata på :D:D:D



puss!

2009-08-21 @ 23:26:27
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0