Måndag



OJ OJ vilken helg. Sålde 3000 baguetter, folk stod & köade utanför , herrugud såg aldrig slutet.
Blev 76 timmars jobb förra veckan, de ni!! ;)
Festivalen var kempebra!
Blev lite rom & cola och då gick det minsann att ridda (städa) undan allt snabbt!
Vi hade sjukt skoj!
Peter la pengarna i en stor kastrull hahaa

Så man var ju ganska sliten igår, blev godis, chips & läsk & en
skräckfilm.

              Tacobaguette är en favorit!





Blir lite yatzy spel på kvällarna.



Min nya syster Jennyfer <3



Här bor vi!!



Utsikten från petersbrors lägenhet, inte helt fel



I de blåa huset på vänster sida bor vi, och när vi går till jobbet
går vi ner för backen och sedqn till vänster & en bir på storgatan
sen är vi framme.

Nu  vet ni lite hur det ser ut här!!


<3





Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul att se hur ni bor. Jag ska visa bilderna på fredag när jag har kalas.

2009-08-31 @ 21:29:15
Postat av: tilda

åh vilket mysigt ställe de verkar va :) skönt att du trivs o hoppas du kmr ha de jättekul :)<3

2009-09-01 @ 12:16:59
URL: http://tildusen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad härligt ni verkar ha det och vad kul att ni trivs så bra! Skulle vara kul att komma och hälsa på er i höst! saknar dig!<3

puss&kram

2009-09-01 @ 17:38:50
URL: http://alexandrajakobsson.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej snuttan <3... Hoppas du inte glömmer bort din riktiga syster här hemma i tråååkiga Sverige! Får erkänna att jag är sjukt avundsjuk på er. Längtar till vecka 42, om jag nu kan komma då?

Miljooooooner puss å kramar

2009-09-01 @ 20:29:55
Postat av: Marina igen...

Verkar som att min förra kommentar inte kom med... Men saknar dig sjuuuukt mkt iaf! Jag vill kommer vecka 42, går det bra tror du?

å du, glöm inte bort din syster i tråååkiga Sverige.



Älskar dig av hela mitt hjärta <3, puss å kram

2009-09-01 @ 20:32:06
Postat av: Lina

åhhh! vilket gulligt hus ni bor i :D saknar dig!<3

2009-09-03 @ 00:03:24
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0