Lediga



Igår när vi kom till Restaurangen fick vi reda på att vi visst var lediga idag ;) Så vi bestämmde
oss för att åka till Reading och shoppa, jättemysigt stad.
Hittade ett par skor, finns bild längre ner på bloggen, madde köpte 2 klänningar
ett par skor, ett par öronhängen.
Vi fick även ett arbetschema fram till den 9 Maj,  vi ska jobba mest i serveringen, 1 gång i receptionen & 4
ggr i städet.

Så idag ska vi vara House Keeping mellan kl.8.30-15.00.






Stekarn Madeleine ;)



Vi åkte förbi en Grisfarm
på vägen, usch va det luktade.



Sen på kvällen var vi ute & gick med Jack som visade oss runt, trevligt!
Och när Ben slutade jobba åkte vi till McDonalds och avslutade kvällen med en glass.


Ben                       &               Jack

Saknar er alla, kul att som många kommenterar ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Marina är den första som kommentarer!!! Stolt! Din blogg är populär =) Så kul att man kan följa dig så bra i bloggen! Saknar dig så jäklans mkt gumman! Hoppas att ni får en bra dag! Puss puss. Love <3

2009-04-23 @ 08:58:34
Postat av: Birgitta

Så kul att ni åkte till Reading. Det känns som min andra hemstad. Dit reste jag på min första Englandsresa och bodde i en underbar familj. Det var 1961 tror jag och sedan var jag där varje år under hela 60-talet.

Skönt att det redan känns bättre för er.

Tog ni inte taxi från Oxford??? Jättejobbigt med buss! Duktigt att ni fixade det!

Kram Birgitta

2009-04-23 @ 09:15:30
Postat av: Marina

Jag kommenterade nyss men de syns inte =( konstigt... Men men, ja är iaf så glad att man kan följa dig så bra när du är där borta på andra sidan jordklotet ;) Känns så lååångt bort. Längtar till mitten av maj då jag får träffa dig igen <3 puss puss... love you <3

2009-04-23 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0