Torsdag



Sista dagen på April månad, oj vad tiden går, snart är dett Bal & Student ;)

Jag har inte kunnat blogga så mycket, eftersom vi fick reda på i veckan att vårat internet bara räcker i 60 timmar, inte i 30
dagar som vi hade fattat det & nu har vi bara60 timmar kvar som ska räcka i 15 dagar. De kommer de aldrig att göra, palla att köpa ett nytt kort, man vill ju hellre shoppa för dom pengarna ;)

Men idag när jag städade ett utav rummen på hotellet så hittade jag  internetkort som de hade lämnat kvar, så jag testade de precis och det var 26 timmar kvar på ena kortet som räcker i  5 dagar, HAPPY

Vi har som sagt varit lediga i tisdags & onsdags blev shopping, långrunda, sola & chilla. Har även läst lite på naturkunskapen om Genetiken, men jag fattar inte mycket?! Kanske blir lite matte ikväll, eftersom jag är ensam, medan alla hemma dansar loss på SIGGES, avis är jag på er!!

GRATTIS TILL MIN UNDERBARA HANNA SOM FYLLDE IGÅR, JAG HAR EN PRESENT TILL DIG!

OCH TILL MARIA SOM TAGIT SITT KÖRKORT!

SAKNAR ER, MEN VI SES OM  15 DAGAR!!!



Shopping i Reading ;)


Så här ser det ut vid hotellet!




Nästa vecka blir det förhoppningsvis ett dopp i poolen! Det sägs att den ska öppnas då ;)

     

Mitt hår blir fett jättesnabbt här, tror de beror på vattnet eller något, när jag kommer hem ska måste de verkligen
klippas & slingas, lagom till Balen. Jag har räknat ut att vi har 14 stycken sandwich kvar att äta, kommer troligen aldrig äta det mer sen.  
Men nu ska jag kolla på Mamma Mia filmen.

Puss & Kram Tessan <3








Kommentarer
Postat av: Marina

Lilla gumman, så skönt och höra att du har det så bra i England. Det verkar som att ni trivs riktigt bra och det är underbart att veta. Sitter i Emmas lägenhet nu och ska snart ta mig i kragen och gå till stan ;) Kanske köper ja ngt till dig då :)Miss ya. Puss

2009-05-01 @ 12:41:25
Postat av: Gillian

Hej i sköna maj,hoppas du har lika härligt väder som vi,så jätteskönt.

Nu flyter väl språket kan jag tro,men glöm inte svenskan bara.

Det är inte långt kvar tills du slutar skolan nu,huj vad tiden går fort.Hoppas jag kan komma å kolla "balen".

Ha det så gott.

Kramar/faster.

P.S. Jan banan hälsar D.S.

2009-05-01 @ 19:36:31
Postat av: Halmstadgänget

En hälsning från ett soligt Halmstad. Familjen har ätit tacos tillsammans ikväll, men någon fattas. DU <3 Imon kommer Isi, Anders och Becka. Då blir det fika i lägenheten med kanelbullar från Östras, innan Marina börjar jobba. Mamma och Isi och kanske resten av gänget ska gå en promenix på Östra stranden imon :) Igår var mamsen på logen, det var kul men inte jättejättemkt folk, iaf inte på dansbandsgolvet, gick bra å bugga. Nu ska vi kolla på humorgalan. Hanna och Mogge är där! Puss. Saknar dig

2009-05-01 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0