Theresedagen!!!



Igår var det som sagt jobb vi slutade inte förrän klockan 02.00. Bröllopet var jättefint, trevliga gäster!!
Det var faktiskt väldigt roligt att jobba igår, jag & madde var på världens humör, flummade hela tiden. Lärde arbetskompisarna en massa svenska ord & fraser ;)

Sen  blev det lite snack på rummet med Jack & snyggingen Sebastian, fast jag var väldigt trött, så jag försökte sova tror nog att jag somnade runt 4 tiden sen upp klockan 07.30. Madde sov ingenting på hela natten, för hon snackade med Sebastian hela tiden!!
 
Dagen har gått ganska segt måste jag säga har städat en massa rum, varendra rum hade varit uppbokat av fulla bröllopsgäster :) haha!
Madde jobbade bara frukost idag så hon & Ben åkte in till Oxford för att shoppa, fuskigt!
Imorgon är det min tur att ha hand om frukosten och maddes tur att städa.

Jag saknar er där hemma, idag har varit en sådan dag som jag längtar hem, att inte få prata med er på 4 veckor, det är  väldigt länge.

Föresten så är det min namnsdag idag :D Så glöm inte att säga Grattis till mig ;)




Puss Tessan

Kommentarer
Postat av: Marina, mamma, pappa och Qurre

Hej gumman! Idag har familjen Johnson varit på besök! Edith har ju växt så himla mkt. Emma köpte vår bil och vi har fått hem den nya bilen. Provkörde den till Gnosjö idag, där vi beställde en pizza som vi delade på tre..haha ;) Hoppas att mitt grattissms kom fram till dig, tror inte att det gjorde det. Stort grattis på namnsdagen iaf. Imon har du ju varit på andra sidan jordklotet i en vecka, ni verkar ju trivas och ha de riktigt kul. Sebastian kanske vore något för fröken Sjöqvist.... hahahha :) :) Ibland är de så att hemlängtan dyker upp, det gör den även hos mig i Halmstad. Men alla vi är hemma finns ju alltid kvar <3 Vi saknar dig.

2009-04-26 @ 19:59:04
Postat av: Lina

GRATTIS SNYGGING! Det verkar som om du bara har det roligare och roligare. Kul! Jag är avis på dig men åker ju också snart så jag får hålla mig ett tag till :P läser din blogg varje dag nu så du vet ;) SAKNAR DIG B-TRES!<3

2009-04-26 @ 21:34:37
Postat av: michan

Grattis på namnsdagen sötnos :) ni verkar ju ha det kanonbra nu ju, det är skönt att se ;) men du, kan man inte få se en bild på den här snyggingen sebastian? ;)

2009-04-26 @ 22:29:13
Postat av: Gillian

Grattis på namnsdagen,dagen är ju inte slut riktigt än,jag hann.Skönt att höra att du har det mycket bättre nu.Det är så jättekul att läsa om vad du gör och jag fortsätter att följa dig.Hemlängtan hör bara till,helt normalt tycker jag,lite konstigt om du inte längtar hem alls,eller?Ha det bra,kramar/faster.

2009-04-26 @ 23:55:10
Postat av: Linnea

Grattis på namnsdagen! :) Skönt att det verkar vara bättre för er nu, ni vrkar ju börja känns lite folk och så! :) Hoppas ni fortsätter att få ännu roligare! Puss vännen <3

2009-04-27 @ 15:12:25
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/
Postat av: chall

Grattis sötnos ! <3

2009-04-27 @ 18:12:37
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0