shopping dag



inhandlat idag
vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Bianca

Fint! :)

2009-04-29 @ 07:44:47
URL: http://nallepuuhs.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Det var fint men det blev dyrt eller? En kläning till samlingen. KRAM

2009-04-29 @ 20:22:53
Postat av: Marie-Louise Spetz

Hej! Gumman så fina skor du köpt. Klänningen va också härlig. Skönt att höra att det går bättre där borta.På lördag kanske jag,Anders och rebecka ska åka ner till halmstad över dagen. Vädret är ju helt underbart. I morgon kväll blir det sigges Ha Ha det ska bli roligt igen. Det är ju så kul att dansa men jag har ju ingen som fixar mitt hår denna gången.Har du träffat en boy friens eller? Ha det så bar och handla inte ihjäl dig. Du är ju snart hemma igen tiden går ju fort och du har mycket att se fram i mot. Många kramar från mig och hela familjen.

2009-04-29 @ 20:34:36
Postat av: Kusin Vitamin

Det verkar som om ni har det rätt så bra!! Supersnygga dojor, såna skulle man ha...men jag har ju lite svårt att gå i högklackat...kan tänka mig att du är superhot i dom :) Vilka snygga killar ni "har ihop det med" :) Verkligen jättemysigt ställe ni är på, ser kanon ut på bilderna. Ha det så jättebra och ta hand om varandra..fick du mitt sms i söndags? Kram från Kusin Vitamin med familj

2009-04-29 @ 23:16:10
Postat av: sanna

fan va nice. dom va as snygga...:D

2009-04-29 @ 23:33:49
Postat av: Gillian

Va fina grejer du köpt,bli häftigt att mannekänga i Hestra med,å det lär väl bli många fler inköp kan jag tro.

Önskar dig en trevlig 1:a majhelg.Försökt maila dig men inte lyckats.

Kram å va rädd om dig/faster.

2009-04-29 @ 23:47:12
Postat av: Jennyfer

vad fint allt är!! :) roligt att ha kläder och skor som ingen annan har!! såg att du varit på primark! jag vill också. saknar dig jättemycket här hemma! vi måste ses när du kommer hem, innan jag åker till stockholm vännen! Älskar dig! <3

2009-05-01 @ 22:20:31
URL: http://jennyferkanth.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad mycket do köpt, jättefina, särskilt klänningen! :)

2009-05-14 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0