FREDAG


Nu är det fredag, min favoritdag eftersom man har en hel helg att se framemot. Sen gör man alltid något roligt på fredagkvällarna, fast idag jobbar vi ju kväll fast de ska bli roligt, vi har ju bara jobbat en dag i serveringen.

Idag har jag räknat matte, gjort testet på kapitel 3, klarade alla uppgifter :D Hoppas du läser detta Alexandra! ;)
Lärde även en spanjor som jobbar här en massa svenska ord idag, kul att leka lärare haha :D
Nu ska jag ut & sola, härligt väder.


                                             
                                                  
                                                                          Det är verkligen  sommar här tycker jag!

Kommentarer
Postat av: annika ahlgren

hon är tuff den där Alexandra som skickar med matte till England!

2009-04-24 @ 19:56:15
Postat av: Birgitta

Hej Vilken härlig bild. Ni verkar ha kul trevliga killar ni träffat eller! Hur går det med språket jag tror att du glömmer svenskan nu vi får prata engelska sen. Ha en bra helg PUSS OCH KRAM

2009-04-24 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0