Första inlägget !

Nu har även jag skaffat mig en Blogg ;) 
I min blogg kommer ni kunna läsa om när jag praktiserar på Shillingford Bridge i England.
Endast 12 dagar kvar tills Jag & Madeleine flyger iväg mot en 4 veckors praktiktid i England!
Det ska verkligen blir jättekul :D Jag ångrar inte alls att jag tackade JA!

Jag gör denna blogg för att ni här hemma ska kunna läsa hur jag har det i England, lova att läsa den & glöm inte att
lämna en kommentar ;)  Då blir jag glad :D
Här får ni ett litet smakprov hur hotellet ser ut som vi ska bo & jobba på.

 


Shillingford Bridge i Wallingford, mysigt tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

ni kmr säkert ha jättekul! synd att vi inte va allihopa på samma ställe de hade varit det roligaste, kommer sakna er ! <3

2009-04-08 @ 10:57:48
URL: http://matildavahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer att kika in på din blogg varje dag och hoppas på något nytt=) Ha det kann gumman så ses vi när vi kommer tillbaka! pusspådig

2009-04-08 @ 22:29:27
Postat av: Linnea

lätt att jag ska följa er :)

2009-04-15 @ 14:10:36
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/
Postat av: Gillian

Ska bli så intressant att följa din praktiktid.Du kommer att klara dig så bra på alla vis,att göra bort sig lite är bara så lärorikt.Det är ju av misstagen man lär sig,eller?Önskar dig lycka till med allt. Ha det så jättebra och var rädd om dig.Kramar/Faster.

2009-04-19 @ 09:51:06
Postat av: Stina

Så mysigt det verkar och du kommer ju att bli grym på engelska :)

2009-04-22 @ 08:28:29
Postat av: Birgitta

Ni kommer att prata flytande om ett par dagar det är alltid jobbigt i början. Jag tror inte ni svälter ihjäl det är bara att säga till eller ha frukt tillhands. Ni får säkert ett schema av någon som har hand om er. Du skulle lyssnat på

vad jag sa om övervikt tänk på det när ni ska hem. Ha en bra dag i morgon vi tänker på er KRAM

2009-04-22 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0