1 vecka

Nu har jag varit i England i en vecka, bara tre veckor kvar nu, de kommer gå snabbt.
Idag har jag jobbat frukost för första gången mellan 8.30-10.30, var bara 7 frukostgäster, ganska soft.
Sen blev det liten stund framför datorn & vid 12.00. var det lunch, sandwich, väldigt trött på det nu har ätit det i en vecka till lunch nu. Men nu är det bara 18 stycken kvar att äta :) haha
Hoppas madde slutar snart, för det är inte så kul att nörda sig framför datorn hela dagen. För idag är det första gången det regnar här sen vi har kommit.!!

Jag har glömt att säga att Kocken här knarkar, vi blev erbjudna knark i lördags när vi jobbade, hemsk!
  Klart så tackade jag NEJ, skulle aldrig få för mig att knarka.Usch

Imorgon & på onsdag är jag och madde lediga så då blir det shopping ;) I love it!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! skönt att höra att det bara blir bättre och bättre :) här hemma pluggar vi ihjäl oss så du behöver inte oroa dig för att du ska missa några fantastiskt roliga saker, i alla fall inte i mitt liv. haha. Kan du inte lägga upp ett kort på Sebastian? Man blir ju skitnyfiken!!

Ha det kanon Tessan och ta hand om dig, när du kommer hem kan vi åka på moppesafari :D Saknar dig! kram

2009-04-27 @ 17:11:12
Postat av: Birgitta

Så kul att ni fick vara med vid bröllop! Hoppas det blir mer sån't! Ni är uppskattade av personalen hörde jag när jag ringde igår och skulle höra hur ni hade det. Tjusiga, trevliga och duktiga flickor sa damen i receptionen. Vi är stolta över er!

2009-04-28 @ 10:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0